Woblink.com to jedna z największych platform z e-bookami, audiobookami i książkami papierowymi w Polsce. W tym roku księgarnia obchodzi swoje 10. urodziny. Z tej okazji przygotowała konkurs z nagrodą jakiej jeszcze nie było:
10 000 zł do wydania na książki!
Jak zapewnić sobie 10.000 zł na książki?
Wystarczy w czasie trwania konkursu dokonać zakupu na woblink.com (dowolny produkt o min. wartości 10 zł) i odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
Czytanie zdarza się wszędzie. Opisz miejsce lub sytuację marzeń, gdzie chciałbyś, aby przydarzyło się Tobie. Można zmyślać i puścić wodze fantazji. Oceniamy kreatywność 🙂
Zasady są bardzo proste. Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowy regulamin znajdziecie na stronie www.woblink.com/konkurs
Konkurs startuje 1 grudnia 2020 r. i trwa do 11 stycznia 2021 r.
Każdy może być zwycięzcą!
Poza nagrodą główną, co dwa tygodnie do zdobycia 10 super nagród:
1 x zestaw „czytanie zdarza się wszędzie”:
- czytnik PocketBook Touch HD3 Limited Edition
- słuchawki JBL Club 700 BT
- podstawka pod książkę
9 x bon o wartości 100 zł do wydania na woblink.com
Jest zatem o co walczyć!
Jak woblink.com wpłynął na rynek książki w Polsce?
10 lat księgarni woblink.com na rynku książki przyniosło wiele zmian i innowacyjnych pomysłów. Woblink.com to nie tylko wszechstronna księgarnia, która w swojej ofercie ma blisko 50 tys. e-booków, 8 tys. audiobooków i ponad 120 tys. książek tradycyjnych od 270 największych polskich wydawnictw. Od wielu lat jest też współorganizatorem Czytaj PL – największej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce.
Nasze pomysły spotykają się z zachwytem klientów. Uwielbiają oni akcje specjalne typu „kot w worku” czy działania promocyjne z kodami Bumerang, dzięki którym zaoszczędzili już ponad 10 mln złotych – podsumowuje Paweł Polański, dyrektor księgarni woblink.com.